Máte zájem o velkoobchodní spolupráci? Obchodního zástupce dohledáte v kontaktech. Chcete nakupovat v B2B zóně našeho e-shopu?
Argus CZ s.r.o. logo
0
0 Kč

Často kladené dotazy

  • Neprošla mi platba platební kartou... co teď?
    V případě, že vám nastane tento problém, informujte se na naší zákaznické lince: eshop@argus-cz.cz, mob. +420 703 146 300.
    Vaši objednávku přesto evidujeme a o dalším postupu se dohodneme.
  • Posíláte zboží i do zahraničí?
    Ne, zboží do zahraničí neodesíláme. Objednávky posíláme jen v rámci České republiky. V případě, že si chcete koupit zboží a nechat poslat na Slovensko, vytvořte si Vaši objednávku ZDE.
  • Kdy mi bude doručeno zboží?
    Dle možností expedice bude Vaše zboží doručeno následující den od přijetí objednávky. Standardní doručení je 2 - 3 pracovní dny. 
    Objednávky vytvořené ve čtvrtek po 13:00 a v pátek - Vaše zboží obdržíte v pondělí/úterý.
  • Doručujete i o víkendu nebo státních svátcích?
    ​Ne, objednávky nejsou doručovány ani vyskladňovány o víkendech, státních svátcích a také počas Invetury. O Inventuře informujeme včas své zákazníky na stránkách eshopu.
  • Kde si mohu vyzvednout objednávku se způsobem doručení „osobní odběr“?
    ​​Objednávku se způsobem doručení „osobní odběr“ je možný pouze na základě telefonické úmluvy na telefonním čísle +420 703 146 300, jelikož naše sklady se nacházejí na jiném místě než je kancelář v Brně.
    Doručení pro osobní odběr v takovém případě může trvat týden až dva.
  • Jak mohu zrušit svoji objednávku? 
    ​Vaši objednávku můžete zrušit telefonicky na +420 703 146 300 nebo e-mailem na adrese  eshop@argus-cz.cz, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce.
  • Kam se můžu obrátit s reklamací zboží?
    V případě reklamace je pro Vás k dispozici náš reklamační řád a náš reklamační formulář, který naleznete ZDE.
    Můžete nás také kontaktovat emailem nebo telefonicky a my Vás o dalším postupu budeme informovat.
  • Kdy mi budou vráceny peníze za stornovanou objednávku?
    Pokud zboží ještě nebylo expedováno, tak Vám peníze budou vráceny nejpozději do 5 pracovních dnů. 
    Pokud bylo již zboží vyskladněno, čekáme na přijetí zboží. Pokud zboží přijmeme, peníze Vám budou vráceny do 3 pracovních dnů.

 

Více informací o nákupu a našich službách nás kontaktujte telefonicky na +420 703 146 300 nebo e-mailem na adrese eshop@argus-cz.cz.
Jsme Vám k dispozici každý pracovní den, mimo svátky, od 7:00 do 15:00.